mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 16 februari 2014

Guld igen så härligt

i morse såg ja solen en liten stund
men snart regnade det igen
killarna tog guld i stafetten

 hittade 7 sånna här små "boxar" med kort från 50 talets Västeår

 gjorde en laddning chokladbollar att ta med till iNTiMAN i dag
de sa bara slurp så var dom slut

 dagens lunch
(och några gånger till)

 potatis o köttfärslåda

 på iNTiMAN i dag blev lite kortspel

och lite virkning av mössa och 
så försökte "vi" oss på stolpar o luftmaskor
SVÅRT

 i väntan på bussen
blå himmel och regn...

 vet inte riktigt hur hon hade kört 
men upp på refugen och fastnat på nått rör där

 när jag kom hem sken solen

 de var så länge sen jag såg solen så jag fick lov att fota igen

 så var de bara lite kvar på mössan jag  virkat med dom hemlösa tjejerna


en stor tofs skulle de vara

och så lite mat igen då
potatisbullar o bacon 

Inga kommentarer: