mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 10 februari 2014

vänliga veckan börjar i dag

 dagen började UTAN kaffe och UTAN frukost
(inte vänligt)

 var på den årliga kontrollen
21 olika prover
och då är de fasta som gäller
men de blev i alla fall bara fyra rör blod
och ett med kiss


 köpte trosor o bh topp till Gloria 
vårat fadderbarn i Uganda
ska ha lite till i paketet

och den här underbara boken kom med posten i dag
blir nått att gotta sej åt

dagens lunch 
bacon lindad priskorv och stuvade grönsaker

 och så kom SMSet om att jag hade paket att hämta
vist är de vackert Kommer att bli helt underbart

 och så var de rea på Molly 5 nystan för 50:-
och jag som ville sticka dom där "Putin" vantarna
blir ju perfekt de här


 bananpannkaka 
Lennarts nya favvo 

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev jag sugen på stuvade morötter,det var många år sedan jag åt det!Kram Ellinor



!