mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 30 juli 2016

hantverkare i huset

 noga nu... rakt ska dom sitta tapeterna

ja ja har man inte något tapetbord får golvet duga

kommer att bli så snyggt

 sen var de kökets tur...

 min köksträdgård
i morgon kan de bli ett salladsblad på mackan

 välkommen alla getingar
nu är de uppdukat

 soppa på soppen ser inte så god ut i färgen
men ack så god

 de är ju fredag
så en pizza från Gustaf i fjällbyn satt fint
fick tipps av Jocke att den med ädelost och vitlök var smaskens
OCH JAG HÅLLER MED

 så var han igång igen min händige man
en sänggavel
 några lister och en golvsockel
så fint blev de
 det går framåt med tröjan
jag har två nystan så jag kan få färgerna att stämma
annars är de här mönstret så att de bara blir början och slutet att fästa




god natt moder jord

Inga kommentarer: