mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 10 juli 2016

söndag hela dagen

 så sant så sant

 nu var de klippt

 lägger ut de om de är någon liten fågel som vill fodra boet

 tomatfisk ...de var länge sen jag gjorde den rätten
men i dag blev de Det var något som ofta stod på bordet
när barnen var små

 så skönt ... de var premiär för fika på altanen

 kvälls mat kycklinglever svamp o lök
även den intagen på altanen

 börjat plocka fram de som ska med
inför nästa veckas bilresa i Norge

 bäst att ta med mat... den är ju inte gratis i Norge

 andra tar med tunna blusen och bästa baddräckten
jag tar med tjockaste tröjan, vantar och mössa
även långkallingarna får följa med
så har jag börjat på ett par sockor som ska bli bilstickningen
Chokladsockor

Inga kommentarer: