mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 juli 2016

två besök och ett tipps

 dagen började hos ortopedteknikern

 tror han får städa lite
massor med gips på golvet ju


 fick mina nya inlägg och ett bra tipps
då jag vill gå barfota i skona
ta en sån där liten strumpa som bara täcker fotsulan tårna o hälen
trä den på den lösa sulan i skon
vipps blev allt mycket skönare

 dagens lunch
Lennart tog dumplings

 och så fick jag då ÄNTLIGEN  mina sushi

 eftermiddagskaffe och SKRATT o frågetävling
(att kunna Sveriges landskap,
kunna sätt ut dom på en blindkarta vi hade alla rätt)
hos bästa vännen Lasse

 nu blir de mycket skåprengöring i matlagningen
vill ju inte köpa nått nytt då vi åker på måndag morgon
dax att tömma liksom

 ser ut att jag får laga mattan som  ska ligga på kökssoffan
nu är den i alla fall ren .... men ack så trasig

när vi var hos Lasse på ef.m kom de en REGÄL skur
vattnet bara vräkte ner...
hörde ingen åska men de skulle mycket väl kunnat vara de också
men de lättade fram på kvällen

Inga kommentarer: