mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 1 juli 2016

Elof har namnsdag

 
i dag skulle pappa o farfar haft namnsdag
och jag fyller år...

 Nu  händer de saker på våra tak


 solcellerna kommer på plats

 jag inviger födelsedagspresenten jag fick av Lennart
jag är i tvättstugan och han är på lasarettet och kollar nervbanorna
i fötter, ben, händer och underarmar

 när jag kom från tvättstugan låg detta underbara brev från
Pappas kusin Alice i Gummarp ...tanten är 89
hon kommer alltid ihåg mej på min födelsedag

 när man fyller år får man bestämma vad man ska äta
 och eftersom jag fyller år så firar hela Västerås......eller??







 vi är bjudna på middag av Kjell o Gunilla

 en påse med gott o blandat bröd
lite roligt i ställe för brödkorg


 herr och fru Fällström tog Biff
Lennart tog en hamburgare

 och jag tog lax
(de var dom tre som de fanns att välja på)

 varm rabarber/jordgubbskompott med kaksmulor och en kula glass
ja avstod detta och höll mej till KAFFET
 men fint var det.... och SÖTT
jag smakade en sked med Lennart

 hamburgarna grillades bakom oss


 i väntan på bussen

skylten på Odensvi kiosken...lite kul är det

Inga kommentarer: