mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 13 januari 2017

Granen växer

 men har man sett....

 vi vann en fin chokladask...trevligt

 tack snälla Hjärtpunkten

 vad vore livet utan Bibblan
(om du inte vet det
så ligger de på samma ställe
som Hjärtpunktens mötesplats
alltså en liten oas i livet)

i morgon är det Knut
och då ska julen ut....

 men granen barrar inte och den växer
blir nog lite svårt att kasta ut den kära vännen
kanske plockar undan tomtarna
men låter granen stå kvar

 blev så sugen på Hummus

 OJ så god den blev

 dagens lunch
(köttfärssåsen sved på läppen kan jag meddela)

men kvällens mat var bättre
rotmos och julkorv
senapen fick jag dock vara lite försiktig med mot läppen
jag älskar ju rotmos på hård macka
och nu får jag ju inte äta hård macka
fick ta bara mos som "kvällsmacka" i kväll

1 kommentar:

Ellinor sa...

Trevligt med choklad ocg grattis till vinsten👍Kram