mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 januari 2017

har ett pizzakitt men vill inte ha pizza!

maskinen går varm...gjorde två degar till (rågsiktkakor)
allt ska till Nattöppet

 lite lunch i min ensamhet
Lennart är och grattar kompis som fyllt år

 och när han kom hem fick jag dom här finingarna

 nu hänger jag upp förklädet en stund och vilar

 så var alla bröd klara det blev 16 st
nu blir leverans till frysen på kajen
 artikel i Västerås Tidning

 när vi var ute (ner med bröden)
och for tog vi en sväng för att se var Furugatan låg
och så var dom där hela högen
Anton o Sofias första lägenhet
GRATTIS

 vad gör man av ett pizzakitt om men inte vill ha pizza

 jo goda piroger

på söndag är det JUBEL på soppköket
vi har hållit på i TRE år inomhus

Inga kommentarer: