mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 14 januari 2017

Nu är glada julen slut slut Julegranen kastas ut....

 fick kort på FINA BARNA

 å vad jag längtar att få pussa på dom
blir ju inte förrän i mars

 hur ful får en blomma vara och ändå få stå framme?

 ´Tänk pölsa är ju alltid gott

 och så var det dags...



 men så ljust och bra det vart i köket med andra gardiner

 fick åka upp på lasarettet och ta bort dom två sista stygnen i dag
dom ville inte släppa ... så nu kan jag äta hårt bröd igen tack och lov

 en magisk kväll

 pastan från i går

blir en gratäng i dag

så långt har jag kommit ...

1 kommentar:

Ellinor sa...

Barnen är såå fina,blomman är ful men vad spelar det för roll?Pölsa är gott...hoppas att det gick bra hos läkaren🍀Kram Ellinor