mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 11 oktober 2017

en sån HÄRLIG dag

så där nu är jag laddad!

 hade tur att jag kunde fälla samman Carl-Oskar
annars hade jag inte fått följa med
1:ans buss genom hela staden

 ut på Bäckby och garnrea

 20% på Järbo 

 hos bästa Eva-Lenas garn

 sen en fika och mycket snack hos Kerstin

 det här handlade jag
de grå är tänkt till bakstycke och ärmar
till "näverframstycket" 
sen tjocka vantar av de andra

Titta vad jag fick av Kerstin
10 mössor och ett par vantar till Västerås Soppkök
en tröja och en filt till BVC på Asylhälsan
och så får vi se var garnet hamnar
TACK UNDERBARA VÄN
 inte lika trångt på hemvägen
men Carl-Oskar är fullpackad 

Många löv är det på våran gård

Lennart var ut på Mässen och åt
biff o potatis i nån HIMMELSK SÅS 

 jag fixade en liten omelett på falukorv o rivna morötter
inte himmelsk men jag blev mätt

 våran älskade ANTON fyller 21 i dag

och Antons Mamma vår sonhustru
fyller 45
hon firade på FRANK i kväll
hoppas det blev lyckat

 kvällens mat ....rensar i grönsakslådan

Lennart hade köpt hem gofika till kvällen

Inga kommentarer: