mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 oktober 2017

VI HAR TRÄFFAT PRINSESSAN


nu gick nr 27 in 
jag har 56....
en timme tog det på Kem Lab

så var jag då inne hos proffset
tre stick innan hon fick det hon ville
men det gick

 vilken god ansjovis!!!

 till påtåren dök denna underbara människa upp
Tack Annki för pratstunden

ja där hänger min nyckel
den är inte i min väska när jag kommer hem
Lennart jobbar i VIRSBO (nästan 5 mil bort)
och fick snällt åka hem och släppa in mej

 när han kom hem hade han med sej kyckling med currysås
från tanten där han jobbar 
det ar inte illa

 så var det dax för dagen vi väntat på så länge
Prinsessan Thyra 5dagar 

 å vad  jag blir trött på er....
nu sover jag en stund till

 hon är så liten de lilla hjärtat
den lilla tröjan som "blev för liten"
var ju lagom 
lite kul med kläder som passar
och inte är stora så hon kan vända sej i dom

 och så kom in kartong

 fyllt på lite med tomater i olika former

 Lennart trodde inte de skulle få plats.....

älgbiff o stuvad vitkål
kan rekommenderas 

Inga kommentarer: