mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 31 oktober 2017

Jag är normal....fick papper på det i dag

 Bakade lite på fm men degen ville inte jäsa
.eller jo den jäste men de tog ju timmar...
vet inte var de var för fel.
men Lennart säger att dom är goda i alla fall
undrar om han säger de för att vara snäll
jag tycker dom blev torra

 lite palt till lunch

 och så fick jag veta att jag är normal
eller proverna var de i alla fall

är så torr i munnen nu så jag har svårt att tala
när jag vaknar efter att ha sovit har jag svårt att andas
torr ända ner i luftstrupen
obehagligt kan jag 
tala om

när jag är så här torr i munnen är det svårt att äta
men fiskbullar o potatismos med sås 
gick bra och gott
var det
Mera gnäll... handledera värker
men i mitten/slutet av dec får jag komma på röntgen
alltid något

här var det både bus och godis 
ungarna i Järvsjön förra årets Halloween 

Inga kommentarer: