mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 oktober 2017

jag har flyt nu....

 Lördag morgon ... melodikrysset
löser du oxå?

 det var lite dimmigt i morse

 titta  vad jag fått i dag av Mats
det är garn från hans mamma Barbro
så underbara garner 
TACK för att du tänkte på mej

 liten lunch ...älgbiffarna från i går 
fick bli en sås i dag tillsammans med en burk småtomater

 tog fram potatis för att koka
vips var fingrarna helvita

en liten hälsning från Yttervik
en sik
så lite sticka 

och lite måla
måste variera för handlederna vill inte som jag vill

 Bästa lilla Thyra 


 och så har vi ju lilla Lisabet 
som ser stor ut nu blott tre veckor 


 och så har vi ju Stella Bella Bus

och Dexter o Lova
jag fattar inte hur fort dom växer
var ju "igår" som Dexter var bäbis ....

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbara barn❤️❤️❤️