mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 15 juni 2020

HÅLL avstånd TVÄTTA händerna HÅLL ut


 Ännu en underbara dag
söndag och vi är lediga
tar en tur med bilen

Norrängens Alpakor 
men det var liksom inte riktigt öppet
men vi fick i alla fall se några djur 














och  Möklinta fick ett besök





 jag är inte mycket för utsmyckningar på gravar
men den här tilltalade mej


 var lite fikasugna
men se de sket sej
om man nu får säga så
det var "öppet"
men det var bara porten som var öppen
sen provade vi på några sätten till
MEN DET VAR LITE FOLK UTE
så de fick bero

 när vi kom till stan igen blev det lunch
YumYum fick ett besök


 Lennart tog biff


 och jag tog en kyckling med koriander o ingefära


 gott var det åt upp all kyckling o svamp i alla fall...

hjälper en vän med ett virkmönster
jo då de är rätt
blir snyggt


 har haft mina  Bubblisar på mej idag


 benen mår bra av det 
men de är inte kul att ha på i värmen

Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

planerar lite matlagning


 MINA finingar




Inga kommentarer: