mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 10 juni 2020

jag bara MÅSTE röra på mej även om det tar emot...👩‍🦯


 i rabatten vid vårt hus...



 dom här är små som förgätmigej...så himla söta



 vi har t.o.m lite ätbart


 och snart är det ännu mer som går att äta


 STORA träd ...
jo jag ät lite tokig i träd


 gräs i inte så dumt de heller



 men va tusan en Akleja mitt i "djungeln"



 ser du den?
en rosa akleja


 Bjurhovda centrum är en styggelse
men nu finns det vist en PLAN
ja ja vi får väl se



 kan säga att den här enen är så ful så den är snygg


 undrar om dom kommer att gå att äta 
eller om dom är för sura







 ljuset i tunneln ...



 inte många ute 

helt OK att handla 
när det inte är någon i affären
eller hur 
även om man är 70+

man kan säga att jag tog en omväg till COOP
som ligger där det står 3km



lunchen grytan från i går + en stark korv


trotts stödstrumpor


och voltaren 


ser min fotled ut så här 
INTE kul


men som tröst kom min morsdagspresent
TACK Annaeva 🧡🧡


skam den som ger sej
nu tar vi en liten sväng ner till hamnen
och ja vi parkerade INTE just här










nu är dom på G med kull nr 2









sjöräddningen kom inte fram till vattnet i dag
och var var trafikvakten nu då ?
dom BRUKAR ju vara där hela tiden
två bilar på helt fel ställe...



OPS...en gång ett hotell 
nu vet jag inte om det går att hyra




vi hann precis hem innan regnet kom


sylta och avokado
nypotatis o rödbetor


oj oj
oväntat besök 


en liten talgoxe tog en sväng in i köket
men här har han hittat dörren ut ...

2 kommentarer:

Ellinor sa...

NU vill jag ha kalvsylta😀Fina bilder som vanligt👍🤗

dennis sa...

Jättefina!!!