mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 juni 2022

en grå dag


när man får post


som är handskriven


med en vinstlott
ja då blir man glad


har varit och hyrt 
gästlägenheten
Heddas uppfödare/gammelmatte
kommer på besök


en sväng ut till 
City gross och veckohandla
avlutade med "liten lunch"


efter vilan blev det lite kökstjänst


fixar en gryta 
då jag känner mej rätt pigg
förutom att ryggen värker
så gör jag en stor sats och lägger i frysen
till senare när jag inte orkar


Torsdag och ärtsoppa
förstärk med korv som blev över från grytan


Lenanrt ska på Årsstämma
i föreningen
och jag häckar framför TV


Stämman hölls på ❤-punkten



nu vet vi att i augusti kommer
balkongerna att vara klara på
"baksidan" 


dom blev bjudna på gofika


en GRÅ dag 
regn till och från 



 

2 kommentarer:

Maj sa...

Vilken fin sammanfattning av veckan Måd. Önskar dig och Lennart en fin helg. /Maj

Ellinor Blomqvist sa...

Härligt med ny fin balkong,blir ju spännande att se när ni kommer hem från Yttervik🤗