mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 15 juni 2022

Kollo de är grejen det ❤🌷❤🍽


+ en kopp kaffe


Lennart är duktigare med frukost än jag




vår "hemvist"


en av deltagarna hade glömt förklädet
jag fixade ett nytt till henne


"målat" med silkespapper
och lite växter från rabatten


en god fisk till lunchen
vet i tusan va de var för sås 
men GOD var den


så har kransen fått lite färg


en valmo har sett dagens ljus



större delen av gänget gick till 
en fotoutställning 
medan jag sov


Lennart har fotat mest hela dagen


kvällsmat var 
isterband "typ" och stuvad potatis 


efter maten tog vi en promenad











en mycket trevlig kväll
och orkestern var 
SUPERBRA


"sockerdricksträdet"



nu är det sommar på riktigt
kl är snart 21 och solen värmer


höga TUNGA dörrar
tur jag har en man som kan 
öppna och hålla i dörren
medans jag styr in
Carl- Oskar
och mej själv


God natt vänner

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

En sådan underbar vistelse👍❤️Njut av varje sekund👍