mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 31 januari 2023

min oro var befogad


här sitter jag och väntar på min vän
hon kom inte
jag ringde inget svar
jag tog kontakt med sonen han viste inget
min oro stiger 
VAR ÄR HON


Februaris aktiviteter här på 
Hjärtpunkten
ser ut som jag har att göra 
fniss fniss


när jag kom hem hade dom börjat
sätta upp balkongräcken


Lennart var på fågelspan 
när jag var och stickade





korv o brunabönor


lite trötta rotrukter ska få bli en soppa


lite korv från lunchen och en senapskräm
mer gryta än soppa men gott blev det


har kontakt med väninnans son
han ska åka till mamma när han lutar jobba kl 14
och bilen är borta 
hon är nog kvar hos X-et som hon brukar besöka på helgen
Men där är hon inte heller ❓❓
Så får sonen ett telefonsamtal från
Akademiska i Uppsala
Hon är hittad i dalarna
helt nerkyld +24­°
och hjärtstillestånd
Nu kan vi bara be till högre makter
att detta slutar väl





har lite svårt att koncentrera mej 
men de tar sej ändå 

 

Inga kommentarer: