mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 12 juni 2023

Byter dag...


Carpe Diem Beds Hunnebo 

djursäng Luxury Lilla

Regular price7 990 kr


kan säga att min säng är minst lika lyxig
har en yllefilt i som är från 60 talet
ett bilsätesöverdrag som har varit
mattes pappas tror vi 
 lyxigt värre 


i dag ska jag inte göra många knop
kroppen VÄRKER


Hedda håller kollen på garnet




nu är det inte mycket kvar 


mönsterkanten på ena ärmen


 och framkant en
jag flyttade internationella stickdagen
till i dag För i går kalasade vi ju
hela dagen och då  blev det inte 
mycket stickande


kyckling med baconsås


jag vilade och Lennart tog en sväng 
ut i naturen



och en sväng till JULA
och köpte ett avloppsrör
Vi ska dock inte ha det till avlopp
utan vi skall sommarförvara
listerna till inglasade balkongen
i röret


på kvällskvisten blev vi bjudna på fika på 3:an


sen middag
köttfärs, bönor o risröra
en typisk resträtt

ingen tv i kväll heller
det var balkonghäng för hela slanten


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Heddakatten har det såå bra 👍Så ska det vara❤️Stort tungt jobb med koftan men den blir otroligt snygg👏