mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 8 mars 2013

en fredag som slutade bra

kl 6.30 från sovrumsfönstret
 
 
 kl 7 i mitt kök
Sista skoldagen hos farmor o farfar
O VAD JAG KOMMER ATT SAKNA HONOM
 
 Tommys raggisar är något trasiga
får klura lite på hur jag skall fixa de
 
 
 lite lätt lunch för somliga som är bedövade i hela munnen
 
 en skön ståfika på balkongen
 
Picko har krokat klart sin grytlapp
 
 
 kålpudding med sås o potatis
lingon och pressgurka
 
 nu är ju grytlappen klar
så tar vi fram labyrint spelet i stället





 
 jag stickade en ny häl
blev nog inte så snyggt men den blev ju i alla fall hel
 
 jag har lite att välja på .......
Laga Tommys sockor
kroka klart vantarna
och virka några rutor till Hanna Svanfelts kärleksfilt

och i kväll blev himlen så där otroligt vacker igen

Inga kommentarer: