mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 2 september 2013

Dexters väst är klar

 himlen var så mörk
men de blev inte så bra bild
 viss mat tar vist aldrig slut
i dag blev de bondomelett av pytten från i går
 
 så var Dexters väst klar
jag är nöjd få se vad Dexter säger
 
 i dag hittade vi SVENSKA äpplen i Konsum
10 kr dyrare än dom andra äpplena ...nästan 34:-/kg
är de klokt
 
 kvällsmat några goda kåldolmar och lite vinbärssylt (i brist på lingonsylt)
 
 kvällsgodis färsk majskolv
 
och vad har jag virkat nu då??

1 kommentar:

Bibbi sa...

Dexter kommer säkert bli superduper nöjd med den västen :)
Kåldolmar var länge sedan jag åt, kanske ska vi ha det eller kålpudding en dag framöver :)
Får skriva det på nästa veckas matlista :) Kram