mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 7 september 2013

Höstpromenad

vi har en liten liten ensam ekorre
 
 SOLEN tittar in i köket
och oj vilken skitig spis jag har
de måste jag göra nått åt
får ta fram spissvärtan
 
 de är så härligt med solen
 
 så har lilla fladdermusen fått sitt bo
 
 dagens lunch
resterna från Korgen Kro o Motell
la bara till två potatisar
så räckte de till oss båda
så de blev fyra portioner för 330:-
 
 och min snickartokiga man
nu är de lock till komposten
så inte skatorna sprätter runt så dant
 
 och så en promenad vid Biellojaure
de är så otroligt vacket på hösten
 















 Vägen mot Oltokken
 
 upp på Laxfjället för att kolla in beståndet av kråkbär
 
 jo då dom finns allt där
 






REA på konsom FEM kr....vilket kap

Inga kommentarer: