mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 23 september 2013

ett nytt barn och nysnö




 då är sjalen på blockning..
väggen i bastun är så bra till detta
 
 de blev en rullad kvar i går...den åker ner i makaronerna som blev också blev kvar
och så blir de en liten makaroni låda...skjuts in i ugnen
 
och så fick jag ett medelande att Hannah o Henrik åkt in till BB igen
 
 för att skingra tankarna
skurade jag bastu o toa
och så var hon då här lilla STELLA
 
 makaronilådan blev extra god
när vi viste att lillungen kommit
 
 och så kom Hacke på besök
har inte sett honom förut i sommar
men hört honom har vi
 

 
 
så har jag fått Glorias betyg
vårat fadderbarn Uganda

 och så kom SNÖN



 vi åkte in till Bagarn för att fira STELLA
Ruth o Bengt-Göran o Lennart
 
 Janne o Tomas? o Janne
 
 en soppgryta o ostmacka
 så tog vi våra PRINSESSBAKELSER med oss upp till
Sonja o Hasse för att fira
 





Inga kommentarer: