mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 30 juni 2016

mycket bilder blir de...

 Lennart går igenom en låda vi ärvt av en granne

 kolla in vilken gullig
med ställning för att koka 3 ägg

 Denices trasiga byxor





 av två trasiga långbyxor blev de två hela ett par med benen i behåll

 dagens lunch

 så var mumin klara...
nu ska de bara till toppen på vanten och tummarna
jag är inte så nöjd med mitt stickande med två färger
men ÖVNING GER FÄRDIGHET

 våra grannar
tornseglarna som bor under taket


vist jag vi hade nattgäster
en talgoxe
han lämnade ett visitkort i min säng

 kvällen var vi ner på till Carlsson på Kajen





















 hoppas ingen behövde gå på toa just då...
bästa toanyckeln

så gick solen ner...

Inga kommentarer: