mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 11 mars 2018

att prova nått NYTT...

 Jag blir glad av snögubbar
Dom här finns på min gård
 I morgon blir det currysås till rispytten
kokar 2½ liter sås på förmiddagen

 lite våfflor från gårdagen
gott till förmiddagskaffet

måste ju prova såsen
den blev godkänd

 tror jag avstår
just nu i alla fall

 här hamnade vi på lite fika


 skulle vilja köpa alla
men jag har ju redan skinn både här och i stugan




 blev lite nyfiken på just detta som jag såg i tidningen när vi fikade

 fick bli kvällsmaten

 Pizza på knäckebröd
Var inte alls så tokigt som det låter 

 kvällen är ju lång 
med Mello 

 fylda äpplen med lite grädde o glass

 inget Mello utan chips o ostkrokar

knapparna i min nya särk
så gulliga 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni har så underbara fikaställen,blir ju jättesugen��Snögubbarna är gulliga❤️Ha en bra dag på köket��❤️Kram Ellinor