mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 mars 2018

Mjölet tog slut....

 Kom på att jag ville baka
Ellinor bakade i går och gav mej inspiration 
först måste jag koka en vaniljkräm 
och ta fram hallon o björnbär
fram med mjölet
OJ så LITE det fanns kvar i påsen

det här var det som var ljusast
bland dom andra mjölpåsarna
Så det fick bli så
gick ju nästan bra



hade en rulle Anton Berg mandelmassa
och lite choklad från i julas 
sån mörk som vi inte riktigt gillar
fick bli små kulor ...

då kan fikagästerna komma

Lennart var till Tillberga och hämtade "lite" grejer till soppköket
1000 tack till Alexandra P

solen går ner och vi njuter inne i värmen

lite kvälls mys


kan säga att det gör ont när den här isbiten 
hamnar på tårna

lite blå blev jag

man blir förvånad när telefonen ringer kl 21.30
vet inte om jag ska svara HEMLINGT nr
men jag svarar och det är Karlavagnen som ringer
dom vill att jag ska vara med i programmet
och vara öppningssamtalet i kväll
ska prata om KYLA
och dom ringde till mej för jag är volontär på soppköket

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vilken ära👍Bullarna blev ju bra och tån läker men det tar lite tid!Kramen