mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 14 mars 2018

blev inte lila blev röd ...typ




Tidig morgon på Hjärtpunkten/bibblan
Kerstin skulle lära sej istickshäl
men hade inte just den stickningen med
den låg så fint hemma på köksbordet
Men det blev en trevlig förmiddag ändå

så var det dax för frissan



så såg jag ut när jag kom

och så när jag gick
färgen jag ville ha var slut
fick bli den här
inte så illa
nöjd
en märklig rätt... en låda från frysen
då potatisen redan var mjuk/mjölig innan det blev fryst
så blev det inte bättre av att bli fryst
men smaken var det inget fel på

så blev det en sväng till Ninni
fika och lite prat om Västerås Soppkök

SOLEN har anlänt...
i form av garn

böngryta med yogurt

lite tvätt... nu är det ju nära Romresan
och mina bubblisar ska ju vara på 
skönt ändå när man kan 
slänga i lite tvätt hemma
vilken lyx 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så fin du blev❤️👍Önskar er en underbar resa❤️