inte ofta man lägger "brev" på postlådan
men nu ska jag göra det
till lilla "mågstumpen"
om man tänker att varje dag
är ett äventyr, blir livet
mycket mer spännande
en liten stund på ❣️
ser lite ensamt ut man det ordnade sej
kom en hel skrälldus med damer så småningom
och Nallen fick en mössa
hem och äta upp resterna av soppan med en ostmacka
jag han faktiskt sova en stund oxå
innan SOMMARKAMPEN
gick av stapeln
här skulle det skjutas med "pistol"
få ner dessa från bordet
här ska man skjuta olika bollar
genom röret
och fälla markeringarna
ja ja lätt tror du
men ack så fel du hade
men roligt var det
fick bli en glass o kaffe på det
(den glassen viste var den tog
det hade jag ju kunnat fatta)
så var det dax för TBE vaccin
nästa gång blir 2031
så hade Lennart varit och hämta mina
keramikalster hos Frida
jag är nöjd
och så fick jag den här av Frida
vet du vad de är?
tog fram lilla el-grillen
och fixade middagen på balkongen
ja pommes i ugnen i köket förstås
och nu var Svakko gurkan underbar
en liten liten blomma
i min minirabatt
så här vacker är den lilla blomman
på nära håll
fotboll på tv
ljudbok på balkongen
så var det
hade du räknat ut det?























































