mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 26 december 2013

en ANNANDAG

 stekt lax o spenat till lunch
gått när man ätit skinkmacka o köttbullar i flera dagar 

hittade dessa UFOn på förmiddagen
nu är dom inga ufon längre...hurra dom är klara
och har tvättats i maskin så dom gått ihop lite oxå
prefekt blev de

var sen ner till Gunilla med boken och fick lite kaffe
medan Lennart var på BANDY
VSK-Sandviken 7-10 (4-6)
Mål VSK: Jonas Nilsson 5, Magnus Joneby, Johan Esplund.
de blev Pärongröt när gubben kom hem från bandyn 

nu håller jag på med ett par raggsockor till mej
hittade dom oxå lite ofärdiga i en korg
och jag stickar ju dom från "fel" håll
och jag hittade först inte var jag hade mönstret
men nu så, nu är de lugnt

Inga kommentarer: