mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 25 december 2013

JULAFTON

mina älsklingar i Sura
Anton o Picko

för att inte tala om min lilla son
han vill inte bil fotad helt omöjligt
men jag fick i alla fall denna lite suddiga 
men bra bild på Pärzon
men oj så lik son far han är

Anton är inte arg de ser bara så ut
och himmel vilka goda saffransskorpor Ullis bakat

min prins min Picko

Rossi fick oxå paket 
men papperet var roligast

Antons tofflor passade


och Pickos satt som en smäck

man blir trött av att öppna paket

så var de då dax för julmat i Upplands Väsby


Annaeva

Ola
Lennart

Lillprinsen Linus

en fundersam Ammi

så var de slut 
men maten är INTE slut






ha ha ja de är så de är nuförtiden
(bilden är fejkad, men kunde varit sann)

TACK ALLA 
mina underbara ungar 
för en trevlig dag

2 kommentarer:

annaeva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
annaeva sa...

Tack själva ! ♡