mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 2 december 2013

lite bak och lite pyssel och mycket snor

Lennart är jätteförkyld
han snyter och snyter sej
hostan lite bättre dock

 en skön morgon
lite mys med elda i spisen och kaffe

 och så lite dunder
för även jag börjar bli förkyld
Honung med eukalyptus, mentol o pepparmynta

 Kontrasten kom till vårat fågelbord
Talgoxe, blåmes och Domherrar/fruar är dom andra gästerna

 i dag blev de en makaroni låda
hade ju kvar sen i går

så blev de lite lussebullar

tänkte inte på att de var så himla varmt på spisen
mjölken kokade nästan innan jag vände mej om
luktade inte så gott ... men med lite salt så blev de inte så illa

fina blev dom i alla fall

jag sliter på med tofflorna
jag gör fel hela tiden




 hittade en burk med soppa i frysen

pyssel är så kul




Inga kommentarer: