mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 16 december 2013

Stellas Dop

 vi stände och släckte i Yttervik på fömiddagen
och vi hann inte långt innan en RÖD lampa lyser på instrumetbrädan
 vi stannade i Slussfors och gick in ett hus och frågade om olja till motorn
och de var ju lite lite av den varan
men lampan slocknade inte

 I Storuman var de dax för lite mat

vi åt på en TOMT   
järnvägspizzeria

 jag beställde en liten kebabtallrik
och jo jag fick de oxå TACK för de
inte kul att slänga massa mat
men de bliv lite kvar ändå

 så var vi på väg igen
in på Bäsksjövägen

och så var vi framme vid Latikbergs kyrka

 de är ju hela 30 min kvar innan de börjar

 men pojkarna var så duktiga

 men så började de




 Gudmor Eva läser bibeltexten
om Jesus o barnen




 Gudmor Jessika häller i dopvattnet








 Gudfar Viktor läser bönen
















ha ha jag skulle ju tagit kort på maten när den blev klar
lax med tomater o lök o kryddor god sås och mandelpotatis
men då var vi ju så hungriga att de glömde vi

Inga kommentarer: