mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 28 november 2017

BABBLARNA.....

 Just nu kretsar  mitt liv runt Babblarna
hoppas snart kunna ta ett kliv och göra nått annat
roligt ja vist men hårdvirkat

 att ta kort på Ruff är inte de lättaste

 inte still en sekund

 Yuilia suckar och blir trött på vovven

 Jocke är mer cool...

Jocke har haft våran köttlåda i sin frys 
men nu är den hemma hos oss
ska bli roligt att laga o smaka

 köpte en duk till förmån för musikhjälpen
blir bra hemma i stan

lite blå himmel i dag
men solen når inte till oss i Yttervik så här på vintern

 bondomelett till lunch

  ibland har man tur
trodde inte garnet skulle räcka
men det blev en snutt kvar så jag kunde 
fästa benet vid babbelkroppen

 fick de här underbara kortet på lilla Thyra i dag

 kålpudding till middag

 från dia till dator
tar tid men är kul
just nu är det sent 50 tal från mitt liv 

kvällsmackan

så här ser det ut i kväll..... nu vill jag att det ska vara klart

Inga kommentarer: