mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 november 2017

Författarkväll med förhinder *fniss fniss*


 nu har älgen legat i ugnen på 100° sen i går kväll
nu blir det att ligga här i några timmar
fick vända locket upp och ner så 
handtaget trycker ner köttet i lagen

 pasta älgbullar i tomatsås

 Tar min Olnafors och lägger mej en stund
 död man i Geddeholm.....

 kvällens aktivitet blev ute på Officersmässen

 Tost skagen för somliga

men jag fick ett berg av räkor
tack Ninni för din omtanke om min mage

 Bästa Björn vaktar kaffet

 och alla väntar på Aron Olnafors..

 men som vanligt kom han inte

 så förläggaren fick rycka in
*fniss fniss*

 en mycket trevlig och rolig kväll

jag ska läsa alla böcker av honom
jag lovar

1 kommentar:

Ellinor sa...

Älskar dom Linneakopparna💓Kram Ellinor