mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 20 november 2017

HUR KUNDE JAG ..... glömma virknålen???

 Men som jag slitit med den här fågelkroppen
ibland blir det bara fel hela tiden
har nog virkat den tre gånger om jag räknar 
varven jag repat upp och virkat om

 tillslut struntade jag i mönstret och virkade på fri hand 
så att säga och jag tror det blev bra
nu är det näbb o vingar och lite sånt kvar

söndag = ägg

 och så ner till Soppköket
där serverades "veckan som gick"
en helt underbart god gryta från
Västerås officersmäss
strykande åtgång

 Här diskuterar vi saffransbullar

 Ninni Lennart och AnnaGreta
vilka godingar

 här står virknålen!!!!!!
när den skulle ligga i min korg
så det blev inget virkat i dag på intiman

 hemma blev det köttvärslimpa
och stek vitlöksfräst zucchini 

 jag Babblar på med babblarna

så var det dax att sova

Inga kommentarer: