mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 juli 2024

att de ens är lagligt😟


lilla tjejen växer så det knakar
ja de är klart hon är ensam om all mat


så var det syjunta på förmiddagen
i dag förstärkt med Thea som önskar sej 
sockor/tofflor 
vi får se vad jag kan åstadkomma


jag gick på magkänslan...... och åt en glass
NEJ så blev de inte MEN
jag tycker som där så bilderna o orden
är så bra


dagens lunch
pasta med ädelostsås 


ALLTSÅ ALLTSÅ
HUR KAN DET VARA LAGLIGT
att sända sådana sms 
⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️


nu har jag lite kökstjänst
lite lever ska bli en gryta


och köttfärs o kål ska bli en "låda"



så himla gott


tre lådor med kål/köttfärs och två med lever
till frysen Jag måste ju fylla på med lådor
åt ju opp dom flesta när jag var sjuk


kvällen spenderades på balkongen
Lennart lite till och från
fotbollen drar lite emellanåt 

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Älskar lever,tyvärr blir det aldrig av sedan mannen dog!Muttrar för mig själv,ska skärpa mig😘

Anonym sa...

Bra att fixa matlådor med god mat