mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 april 2012

Nu är de spännande....



Men dagen har varit lite varierat

 Virkat klart Linus mössa
åkte in till byn på fm så den kom på lådan före 12
så har vi tur har han mössan i morgon

 Ja de är ju torsdag i dag...


 bakade lite kakor till efm fikat
och överraskningen på radion
som de står om i mitt tidigare inlägg

 färsk broccoli gratäng med kassler och lite grönt

Så var lilla tröjan klar

Nu håller jag på med värmande handledsmuddar till mej själv
och så är de ju som sagt HOCKY på radion

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Du har hunnit många saker :)
Kram Bibbi

ida från online virkcafe sa...

Tänkte bara lämna ett litet avtryck och säga att jag är in och kikar i din blogg nästan dagligen =)

kram kram