mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 26 september 2017

sista veckan i byn


 Nu vet jag!
Dom ska besikta dammen i Ajaure
de var de vi trodde 
var dit och tittade och trodde det skulle var full sprut
men det var helt TOMT i rännan
konstigt


var in till byn för att köpa ispåsar till fonden
och blev lite sugna på en kopp kaffe
och då är ju Janne o Monica platsen 

 nu ska jag ta bort fettet de behöver jag inte spara på

 och så hällde vi i fonden i ispåsar

 tänk vad jag ÄLSKAR stuvade gröna ärtor


 i dag har Lennart varit trädgårdsmästare
han klipper rönnen varje år


 köttsoppa med krutonger är ju oxå gott

köpte ett fint ljus i dag
tänkte ha de ute men jag tror de kommer att få vara inne
vi kör med gravljus ute 
dom brinner hela tiden
det här stänger av efter 4 eller 8 timmar

kvällens bild från 
go ungarna 

Inga kommentarer: