mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 11 november 2018

i dag blev det "bara" mat ...nästan

 den här kom igår
undrar va dom kan göra åt mina onda käkar
tandläkaren säger att det är artros i dom 
ja ja varför inte 😰

Förkläde på 
Lennart far till kompisar och fikar

 nya stekpannan får gå varm

40 stekta ägg till Västerås Soppkök
äggen är skänkta av Johan Widen 
som föder upp höns

 Lennart har fixat min kryddlåda
ja de var inte nu men jag tänkte du skulle få se den
de är taklist som han sågat i lagom längder 
och lagt i lådan
superbra
Det hade han fixat en gång när jag var på 
retreat på Berget
vist är han gullig min gubbe

 ja men det är väl lika bra och fortsätta vid spisen
när jag i alla fall är igång'

 en gryta är ju aldrig fel

 lunch och två lådor till frysen

 kvällens mat...
en kebab med såsen vid sidan?
det var minsann sås överallt + sås vid sidan
men en portion räckte och blev över till oss båda
min bästa LINUS fyller ju 27 år i dag
inte klokt va tiden går
HURRA HURRA för barnbarn nr2 
så blev det ett par 
torg/foto-vantar klara
blir ju en bra farsdagspresent

1 kommentar:

Ellinor sa...

👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹👍👍👍❤️