mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 19 september 2016

blev inte som vi tänkt men blev bra ändå

 har ju glömt att visa hur fint de är på lilla toa

 ljust och RENT och nymålat
och ny handdukshängare

 tanken med dagen var en tur till Släntnagärdet + lämna fisk i Klippen

 fisken lämnad med promenaden uteblev
de kom för mycket blött från himlen

Blev lunch på FICA

 jag hade lite huvudverk så jag tog några piller och sov i 1½ timme
kändes mycket bättre sen
dags för lite mat
hade potatis och köttbullar och lite annat smått och gott
fick bli en ugnsomelett

 efter att ha slitit med hur stackars lilla tummen skulle sättas fast
och hur mönstret skulle fortsätta
så helt plötsligt fattar jag
10 varv kvar på mudden sen är första vanten klar

i dag fyller den här lilla godingen 29 år
man kan undra hur fort tiden går
här är vi på Norra Storfjället
GRATTIS HANNAH

Inga kommentarer: