mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 september 2016

en liten tur i naturen

på med dojorna




 hittar man en kantarell här är man duktig
ja nu var de inte kantareller vi var ute efter men ändå

 BLÖTT jo ja tackar



 kaffe och korvmacka de är grejer de




 en örn seglade över myren











 tur att jag har stavarna...



 BLÖTT igen då



 kan säga att nu var de skönt att se bilen
min högra höft (den som inte är opererad) hade lagt av helt
och vänster knä ville inte gå nerför
och så fick jag sendrag under foten

MEN DET HAR VARIT EN UNDERBAR TUR

 tänk att köttbullar brun sås potatis o lingon är så himla gott

 detta hittade jag dock bland löven

fick en gomacka till kvällen
Lennart blir ju sjuk av kantareller så jag fick ALLA själv

Inga kommentarer: