mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 5 september 2016

ömsom REGN ömsom SOL

 vissa saker som man virkar ser roligare ut än andra
få se hur de blir med armar och ben sen

vi for på loppis för att köpa en tårtspade
men kom hem med den här
bra de också

 Lunchen intogs på Värdshuset i Tärnaby
mycket god mat
vi tog buffé  
 efterrätten
muffins bakad på rosenvatten var dock inte i min smak
kaffet var mycket gott

 om de inte finns mat i huset
äter dom PÅ huset

 undrar om vi har nått hus kvar när vi kommer nästa gång
får be Pärzon göra ett i rostfritt

 Lennart har friserat "häcken"

blev så snyggt så...

kvällens middag....

 jag virkar vidare...
det här lilla garnhuset
är perfekt Köpte jag hos Marta på loppis förra året
(de orange är mitt gymband)

Bibbi, Babba, Bobbo och nu är de Dadda på G

1 kommentar:

Ellinor sa...

Roliga små figurer👍Använd INTE citruspressen som tårtspade,funkar inte😂kram Ellinor