mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 maj 2018

SOMMAR hela dagen stickning och gamla bilar

 Tycker att Mötesplatsen kan öppna kl 8 😍
men nu är det 9
och bibblan sen kl 10

 Kerstin är en annan morgonpigg kvinna
som gärna kommer och stickar med mej
i dag skulle vi fortsätta med hennes strumpa 
"tå upp"

 nu kommer ett axplock från våran gård
det blommar så det knakar här på Kolarhagen










 stekt fläsk o löksås till lunch

 och den här luvitussen behöver klippas

så då gjorde jag det
snygg han blev 

 kvällen fördrev vi som MÅNGA andra på Westerqvarn

 570 bilar på "utställarplan"


hamburgare till kvällsmat


 och titta här vilka som oxå var där..











jag stickade och tittade på bilar
nu är det bara två ränder kvar innan jag ska göra livet

 plockade några blommor vid parkeringen

kl 21.15 gick solen ner i dag här hos oss

1 kommentar:

Ellinor sa...

Innehållsrik dag med mysiga stunder.Naturen är så vacker så det nästan gör ont.Snart så blommar mina favoriter-syrenerna👍👍👍kram