mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 16 augusti 2020

Ensamma igen... 😥♥♥

 



laddat en kylväska med
matlådor till grabbarna

som nu är klara för att sätta sej i bilen
för en LÅNG resa hem





HEJ HEJ...12 timmar i bil 


jag har fotat en blåhake....
jo då han finns där
kolla en gång till 
där på svampen
står han


nästa trasa


 
dagens lunch ... låda från igår


regnbågen var så fin men jag hann liksom inte riktigt


en tur hit är ju ett MÅSTE


























regnet hängde i luften 
men vi behövde inte fälla upp 
vårt paraflax


vi är så glada att gången till fjället finns kvar


för att inte tala om hissen
även jag kan ju komma upp 
till trädgården utan besvär



Många bilar är det 
och vet ni vad
dom är och går på Kungsleden
trångt även där nuförtiden


en liten tur runt i Hemavan


är det en Hobbit som bor där?


vad sägs om dom "sommarstugorna"


ha ha 
ser ju ut som en snögubbe


Sverige har värmebölja sägs det
ja ja solen skiner i alla fall
men här solas det med ylletröja på 


kvällsmat 
pytt på älgbiffar


Nu ska det skördas


MEN SÅ GOTT


nästan storm på kvällen




GOD NATT 



1 kommentar:

Ellinor sa...

Skickar gärna lite värme,30 gr i skuggan och 28 gr varmt i sovrummet🤯