mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 augusti 2020

så är det vardag igen


ja då återvänder även han till jobbet


och det är inte synd om mej här hemma heller
SÅ fint VÄDER


jag ska mecka om min tröja....


ensamlunch 


ja men här kan jag ju ligga

 Ekströms Klassiska Nyponsoppa - Svenska barndomsminnen

                                     när Lennart kom hem blev det nyponsoppa till mellis


Lennart tog fram "helvetsmaskinen" 


pasta till kvällen med lite korvsås


den som gapar över mycket mister oftast hela stycket
och den här krabaten miste livet på kuppen



så i morgon blir det fisk till middag
Tack snälla grannen

                  

så har det sett ut hela dagen



Lennart fotade "fågelmaten"
men var är alla fåglar
 


jag har avanmält mej till stickhelgen på Finnåker i höst
men däremot anmält mej till St Davidsgården
19-22 september 



 en dag är slut och så även jag


1 kommentar:

Ellinor sa...

Avis på dig som kan äta nyponsoppa,superdump för mig men det är ju såå gott👍Fisk är alltid gott👍🤗