mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 augusti 2020

tisdag och hemmahos trädgård...dock lite annorlunda


jamen så kom hen


som vi har längtat efter ekorren


att måla sej in i ett hörn
jag torkade mej ut i solen med en komma kaffe


kan säga att jag är i STORT behov 
av en ny mopp


kanske ska göra nått åt detta


blev bättre eller hur


hade pasta kvar sen i går
fick bli min ensamma lunch


jag sitter här jag


blev en trasa som kan bli en duk
till jul


så kom Lennart hem
och det blev lite klappgröt


sen blev det trädgårdsföreningen 
hos Björne som fyllt år
och presenten var trädgårdsfix


svarta vinbärs TRÄD


hans loppis är ju en sevärdhet i sej




men kolla här...
















långtidsparkering


sen middag



 


Inga kommentarer: