mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 25 augusti 2020

Lycka ....jo då ❤😉


😉 så är det för de vet jag 😉


hittade de här i frysen 
fick en plan


skulle vara 200...helt OK 





då jästen var fryst och GAMMA tar de nog sin lilla tid med jäsningen
2 timmar egentligen jag tippar 3


då får man ta lite kaffe när bullarna ligger under duk


han även äta ensamlunch 
älgbiffar med svamp


det tog 3 timmar som jag trodde 
men så blev dom klara ändå
och jag fick vila


gurka 2 för 15:-
fick bli lite pressgurka då


har beställt garn till Blåmessockor
ska stickas när jag kommer till Berget i höst



och så garnet till Örjans tröja
snacka om LYCKA


blev lite kålpudding när Lennart kom hem


lite nostalgi ... knepiga dörröppnare 



där hänger den än
men inte med såpa numera
utan diskpropp o svamp


växlar mellan trasa/handduk o tröja 

 


1 kommentar:

Ellinor sa...

Garn kan bli lycka för både dig och andra 👍Rimbobullar är favorit och pressgurka är smaskigt 👍🤗