mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 30 augusti 2020

mode o trender 😉🤣


ser ju lovande ut +5° på morgonen
helt OK så här års


och ÄNTLIGEN fick jag en fika hos Janne
 tomt i butiken kom ett par efter en stund 
men 4 + personal är ju OK

Mer kaffe och småprat
bakluckeloppis i Oltokken
ja vi köpte inget ...skulle ju kunnat sålt lite i stället


men lite kaffe är ju aldrig fel
och så det med MODE
är det ute med KEPS ?


ska de vara LUVA ??


efter allt kaffe är det bra med mat


Lennart försöker rädda vinbären till Emelie 
fåglarna är oxå spekulanter


potatis o kassler gratäng till kvällen
kasslern är så salt så jag vågade inte salta i gratängen
och det blev bra 


så där då var jag klar med mönsterstickningen 
nu är det "bara" ärmkupan kvar


hade ju två majsar kvar 
blev kvällsgotta


 trasa nr 9
och jag lär mej ett nytt mönster
C2C
riktigt roligt att virka

och just ja har beställt massa garn till mat o bak
blir roligt att virka till förskolan igen
 söker mönster på MAT
har du så får du gärna tipsa mej
KAKOR finns de ju hur mycket som  helst
frukt o grönt har jag redan gjort



2 kommentarer:

Ellinor sa...

En bra dag👍🤗

Anonym sa...

https://www.jarbo.se/sv/monster/leksaker/91301-ravaror-for-den-lille-kocken.html
Hälsningar