mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 19 februari 2023

att vara nära med 75 mils avstånd


lunch på balkongen
Janson fick det bli


Begravningsgudstjänst för 
Hans Lennart i Storuman


och vi fick var med på länk
fiffigt är det men lite märkligt
en fin stund blev det dock
Tänk att kunna vara när
med 75 mils avstånd
❤✝❤
 

skidor på TV mest hela dagen
både långt och kort



pizza till kvällen


tycker egentligen inte om när botten blir så tjock
naanbröd gillar jag som pizzabotten


men mätt blev jag 
proppmätt


kvällens TV tog oss till
Australien




 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Tekniken är fantastisk även om det är annorlunda.Min dotter som bor femtio mil bort fick *vara med* på sin pappas begravning trots den hemska pandemin,inte bra men det bästa som kunde göras då🫶