mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 februari 2023

Julen varar än till Påska


då har bacillen även träffat Lennart
inte så farlig men halsen kliar
och det hostas och snyts lite
men han är inte "sjuk" i alla fall


bra att veta


City Gross fick ett besök
och vi fick en frukt/gröntlåda


en kan ju inte låta bli att handla


jag fick vanlig korvpytt till lunch
medands Lennart fick blodpudding o korvpytt


så var det dax för vila
förkylningen har gett sej
men vila måste jag ändå


glass jordnötter o kaffe
och skidskytte på TV


har ju någon burk 
JULEANSJOS 
kvar 


Julen varar än till påska


så några små Janson 


så himla gott


de här var konstigt
man brukar väll inte öka innan resåren??



efter Farmen o Torpet
en tur till
York 
dit vill jag resa helt klart


fastande från midnatt
½ glas vatten är tillåtet
 innan provtagning
i morgon bitti

 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Då önskar jag Lennart krya på sig🍀Har en bekant som var i York för några år sedan,hon blev helt förälskad👍

Anonym sa...

Var så mysigt I alla fallnpå TV